czwartek, 27 sierpnia 2015

LBA x2

Dzisiaj LBA dwóch osóbek. Piszę hurtem, nie ma co się rozdrabniać. Wiem, że pytających pewnie nie obchodzą moje odpowiedzi, ale może chociaż czytelnicy się dowiedzą czego, co im siedzi w głowie ;P

Zestaw numer 1 od Jej i Jego.
1 Masz rodzeństwo?
Rodzeństwa nie posiadam i nie uważam, by było to złe. Niemniej jednak czasami czuję się, jakbym posiadała nie ojca, a zbuntowanego 13-latka pod dachem <śmiech>.
2 Ile lat prowadzisz bloga?
Tego mam od maja 2015', więc kilka miesięcy. Ale ogólnie rzecz biorąc będzie tego z przerwami prawie 10 lat.
3 Do jakiej szkoły chodzisz?
Skończyłam właśnie liceum i od października zaczynam swój pierwszy rocznik akademicki na matematyce na UŚ.
4 Gdzie byłaś w wakacje?
Zupełnie nigdzie. Koło połowy września planuję weekend w Ustroniu, bo moja babcia będzie tam w sanatorium.
5 Jesteś w związku? 
W związku z pytaniem o bycie w związku oświadczam, iż jestem związana w związku emocjonalno-budżetowym z prawie pięćdziesiątka żywych stworzeń płci obojga.
6 Jaki jest twój ulubiony kolor?
Zadziwiająco trudne pytanie. Kiedyś bez zawahania powiedziałabym, że czerń, ale ostatnio w moim życiu pojawiło się kilka odcieni, które nieco namieszały w tej odpowiedzi ;P Między innymi szkarłat, błękit lodowy, błękit pruski, indygo i zieleń nurzańca.
7 Masz zwierzątko?
Patrz punkt 5.
8 Masz przyjaciółkę/przyjaciela?
Kolejne trudne pytanie. Ostatnio zaczynam w to coraz bardziej wątpić. Ale póki co (jeszcze) nie zawiodłam się na jednej osobie płci żeńskiej, więc tak.
9 Ulubiona pora roku?
Jesień, pora wiatru, który kocham, miliona kolorów i poniekąd moich narodzin (poniekąd, bo o tą konkretną datę od dawna ciągną się spory).
10 Oglądasz jakieś seriale?
Jeżeli anime można podciągnąć pod seriale, to nałogowo. Z euroazjatyckich produkcji to tylko czasem "Ranczo", jak mnie natchnie coś. No i wszelkie "trudne sprawy" i temu podobne, razem z mamą mamy z tego niezły ubaw.
11 Podoba ci się nasz blog?
Szablon znośny, a to u mnie bardzo duży komplement. Co to tekstów, to rzadko da się mnie zainteresować czymś innym jak literaturą, więc...


I drugi zestaw pytań od Krukońskiej Krwi.
1. Koty czy psy?
Zdecydowanie koty, co z resztą widać po moim blogu. Zawsze jakoś mam większy szacunek do istot, które nie są wiernopoddańcze każdemu rozkazowi, ale zachowują swój indywidualizm i wolą samotnicze życie. Coś jak ja.
2. Chciałabyś być nieśmiertelna?
Zdecydowanie nie. Patrzeć, jak wszystko, co było mi tak drogie przemija... Nie dziękuję. Życie jest fajne właśnie dlatego, że nie mamy wystarczająco dużo czasu, by się znudziło.
3. Ulubiona roślina? Wyjaśnij swoją odpowiedź?
Roślina??? Jako że siedzę w wodnych systemach, to wrzucę nasz polski swojski rogatek sztywny, piękny okaz, mogący śmiało konkurować swoją urodą z egzotycznymi roślinami. A przy tym bardzo wytrzymały i łatwy w utrzymaniu, jak to rośliny z klimatu europejskiego. A na polu florystyki lilie królewskie (zwłaszcza białe) i irysy (fioletowe), czyli kwiaty królewskie.
4. Ulubiony rodzaj książek/filmów?
Niepodważalnie książki/filmy sensowne. Dalsze etykietki są mniej ważne, mogę przeżyć nawet i romansidło, jeśli tylko trzyma się tej przysłowiowej kupy. Dlatego też zakochałam się w twórczości Pratchett'a (mała reklama serii, która zaczęła wychodzić od niedawna dzięki współpracy Edipress i Prószykich), bo nie trzyma się schematów. Mam nadzieję, że mi też to się udaje, ale to już nie mi do oceny.
5. Masz wroga?
Całą masę, a jednego nawet hoduję sobie pod dachem. Ale konkretów nie podam - przezorny ubezpieczony.
6. Masz jakieś złe wspomnienia?
Patrz oczko wyżej, bo to naczynia powiązane.
7. Co cię motywuje?
Dobre słowo i dużo komentarzy <śmiech>. A tak na poważnie, to poczucie obowiązku i przeświadczenie, że moja praca nie idzie na marne, że ma jakikolwiek sens. Jestem pod tym względem (jak i pod innymi) taoistką.
8. Pierwsze słowo, które przyjdzie ci na myśl?
Elenofalograf... tak to się chyba pisze. A w każdym razie tak mi się pomyślało.
9. Skompromitowałaś się przy całej dzielnicy. Co robisz?
Nie dopuszczam do takiej sytuacji. A jeśli już do tego dojdzie... Wyszło śmiesznie, to się ludzie pośmieją. Śmiech to ponoć zdrowie, więc będą zdrowsi. Wielkość nie boi się śmieszności.
10. Jak się teraz czujesz?
Czuję się kobietą... Jak Kopernik. O, fajna muzyczka ;P
11. Co było pierwsze? Jajko czy kura?
U mnie na działce pierwsze były kury. A tak globalnie to niestety nie było mnie przy tym procederze, chociaż moja wiara w teorie naukowe podpowiada, że ryby i gady jajorodne były jednak na świecie trochę przed kurami.

W tym momencie wypadałoby kogo nominować... ale przerwijmy ten łańcuszek nienawiści, i tak większość ludzi to traktuje jako przykry obowiązek. Dlatego też proponuję, by moje zadanie wykonały osoby, które chcą. Po zrobieniu dajcie znać, to was umieszczę na liście honorowej ludzi, którym się chciało.
No dobra, skoro mamy się kręcić po tej nieszczęsnej jedenastce, to... (do wyboru)
Zad.1
Wybierzcie sobie zwierzę, które was najlepiej charakteryzuje i (tu już wszystko, niech nie będzie za łatwo):
a) napiszcie 11 zdań na jego temat.
b) znajdźcie 11 filmów z jego udziałem.
c) podajcie brzmienie tego słowa w 11 językach.
Zad. 2
Poproszę 11 powodów, dlaczego Kot na Służbie jest ciekawym blogiem i warto go kontynuować (tak, wiem, że nikt tego zadania nie weźmie, nie oszukujmy się).
Zad. 3
Zadajcie mi 11 pytań odnośnie Kota na Służbie, na które chcielibyście znać odpowiedzi. Mogą one dotyczyć zachowania postaci w danej sytuacji, jakiś szczegółów pominiętych wydarzeń, bohaterów, moich planów, czy co wam tam przyjdzie do głowy. Ale merytorycznie i tak, żebym wiedziała, że znacie fabułę, a nie "O czym jest ten blog?"... chociaż w sumie, czemu nie. Ostatecznie mogę mieć inny cel niż wam się wydaje <znowu śmiech, śmiechowy jakiś ten post się trafił>.
Zad. 4
Wymyśl coś sam. Oczywiście w 11 zdaniach/punkach/zdjęciach/pytaniach/itp.
Koniec tego, 4 też jest ładną liczbą, liczbą całości.

Ogłoszenie: W związku ze śmiercią Bojka po około miesięcznej walce ze ślepotą i problemami narządów wewnętrznych Kot w Akwarium zostaje przełożony na kolejny tydzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Za dobre opinie dziękuję.
2. Za złe opinie tęż dziękuję.
3. Za hejty - a kij wam w oko.
4. Jeśli chodzi tylko o powiadomienie o nowej notce - piszcie w odpowiedniej zakładce.
5. Jeśli chodzi o spam - niech wam ręka uschnie.
Dziękuję za wysłuchanie, mówiła Kuroneko.