niedziela, 26 lipca 2015

Powracam, więc jestem! + trochę o rybciach

Ok, mniej wiecej ogarnęłam wszystko, wiec jestem ;P Co z nowości...:
1. Dostałam się na UŚ na matematykę.
2. Peacock i kilka innych gupików padło. Część śmiercią samobójczą przez wepchanie się do wylotu filtra pod prądem.
3. Bojek stracił prawie doszczętnie płetwy przez Shibibarę oraz nabawił się pęknięcia oka, co poskutkowało ślepotą na nie. Obecnie pływa w krewetkarium i uczy się żyć z ograniczoną widocznością.
4. Robiłam remament w ogólniaku. Jest przewiewniej, bardziej systematyczniej, a przede wszystkim - jest więcej żwiru i dodałam kiryskom plażę z drobnego piasku Sand Cliff.
5. W bojownikowej społeczności pojawiła sie jeszcze jedna samiczka - Eirene (white/albino) i samiec - Shin (bicolor: royal blue-red, standard CT).
6. Moja grupókwa rozwija się i rośnie, więc chętnych zapraszam.
7. Sprzedam Olpa.
8. Zdjęcia nowej aranżacji i rybek wkrótce (jak wygram tą nierówną walkę z windowsem i androidem).
9. Zamierzam zabrać się wreszcie porządnie za Java'ę.
10. Pewnie szykuje się zmiana szablonu, bo na ten patrzeć nie mogę.

To by było tyle "w realu". A co w Kauflandzie:
1. Dałam Samca Alfę jako zakończony rozdział. Miałam trochę inne plany, ale nie pociągnę narracji po takiej przerwie.
2. Nowy rozdział pojawi się do końca tygodnia, chyba że system mi coś wywinie.
3. Opowiadanie będzie się działo już trochę później. O tym, co zaszło pomiędzy, zrobię oczywiście notkę.
4. Trochę zmienię system techniczny wstawiania rozdziałów.
5. Raz na jakiś czas pojawiać się będzie Kot na Kompletach, czyli wspomnienia Shina z czasów dzieciństwa i pobierania nauk w fachu. Będą to luźne opowiadanka, ale myślę, że dużo wniosą do głównej serii. W końcu to właśnie opisywane wydarzenia miały wpływ na teraźniejszy charakter Kota. Przeszłości Keitha raczej opisywać nie będę, bo to nudne i nieciekawe. Może się skuszę w przyszłości na anegdotki z Ilii GP.

To by było na tyle, zapraszam do komentowania, żebym wiedziała, czy tam jeszcze jesteście i co myślicie o zmianach.

1 komentarz:

  1. Gdy przeczytałam "sprzedałam Olpa" to przekręciłam i myślałam, że chodzi o Opla :)
    Fajnie, że wróciłaś. Nawet nie wiesz jak się cieszę.
    Mój tata hoduje rybki i dostał dobrą ofertę na akwarium od kumpla no to kupił, a to stare dał do mnie. Mam tam teraz trzy glonojady i dwie złote rybki, bo chciałam (ale tata pominął fakt, że chciałam żeby były w szklanej kuli!!!). A właściwie jedna jest złota, a druga czarna z takimi śmiesznymi wyłupiastymi oczami. Może pomogłabyś mi je nazwać?
    Matematyka? Musisz nam koniecznie coś opowiedzieć jak już zacznie się semestr. Sama zastanawiałam się nad tym kierunkiem. Jakie przedmioty zdawałaś na maturze? I ile % miałaś?
    Ja muszę się teraz porządnie wziąć do skończenia kursu HTML i CSS, bo zamierzam do końca roku jeszcze zrobić C++ z programowania, a następna może będzie właśnie java. A jeszcze mam kilka egzaminów no i maturka przede mną :)
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń

1. Za dobre opinie dziękuję.
2. Za złe opinie tęż dziękuję.
3. Za hejty - a kij wam w oko.
4. Jeśli chodzi tylko o powiadomienie o nowej notce - piszcie w odpowiedniej zakładce.
5. Jeśli chodzi o spam - niech wam ręka uschnie.
Dziękuję za wysłuchanie, mówiła Kuroneko.