poniedziałek, 18 maja 2015

Mistrz (nie)Małgorzata

http://occupyfun.com/media/photos/14/computer-book.jpgAle mi się poemat dygresyjny robi... ale po prostu MUSIAŁAM się z wami podzielić tą informacją. Dzisiaj miałam ustny egzamin z języka polskiego i.... 92,5%! Ale temat straszny, nawet panie profesor z komisji stwierdziły, że nieciekawie wylosowałam. "Książka - relikt poprzedniej epoki czy wartość ponadczasowa" czy coś takiego. niby fajne, ale do omówienia na plakacie (tak, ten obok) i literaturze, więc szukaj tu książek o książkach. A na pozbieranie się i ułożenie spójnego monologu kwadrans. No, ale nic, zdane. Teraz jeszcze tylko angielski, ale i tak - wakacje uważam za rozpoczęte!
Acha, jeszcze jedna nikomu nie potrzebna informacja - wczoraj widziałam tego malucha w krewetkarium, o którym wspominałam już kiedyś ;P Zdjęć niestety brak przez zepsuty tablet.

2 komentarze:

  1. Gratuluję! I życzę powodzenia przy angielskim :) Temat rzeczywiście dosyć.. specyficzny, trudny. Nie znam się na rybach, akwariach ani niczym takim, więc co do tego ostatniego nic nie powiem, bo zrobię z siebie tylko jeszcze większą idiotkę niż jestem, także... czasem lepiej milczeć :D No cóż, jeszcze raz gratuluję wyniku (i to przy tym temacie!). A tak przy okazji, u mnie pojawił się nowiutki post, zapraszam ;)

    http://pannanikt001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! A po za tym zastanów się nad dodaniem opcji ,,obserwuj" ponieważ łatwiej będzie wchodzić na twojego bloga :)

    vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Za dobre opinie dziękuję.
2. Za złe opinie tęż dziękuję.
3. Za hejty - a kij wam w oko.
4. Jeśli chodzi tylko o powiadomienie o nowej notce - piszcie w odpowiedniej zakładce.
5. Jeśli chodzi o spam - niech wam ręka uschnie.
Dziękuję za wysłuchanie, mówiła Kuroneko.